شیر برقی پنوماتیک بادران ( وستا) سایز 1/8 اینچ فرمان 3/2 NC تک بوبین ( نرمال بسته) ولتاژ بوبین 220V-AC


تماس بگیرید

با عرض پوزش. این محصول دیگر موجود نمی باشد

شیرهای بادران در سایزهای 1/2G،1/4G،1/8G با عملگرهای 3/2و5/2و5/3 موجود می باشد. استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنیک های روز باعث عملکرد عالی شیر حتی در شرایط محیطی خشن شده است.
تولید کننده: بادران پنوماتیک
تاریخ تحویل: 1 تا 2 روز

شیرهای برقی شیر های پنوماتیک بادران در سایز های 1/8 ،1/4 ، 1/2 و 1 اینچ  با عملگر های 3/2 ،5/3 و5/2 و همچنین نامور بلوکی موجود می باشند. استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک های روز باعث عملکرد عالی شیر ها حتی در شرایط محیطی خشن شده است . اسپول ساخته شده داخل شیر از آلیاژ آلومنیوم سخت کاری شده توسط نیکل باعث ایجاد سطح صاف و پرداخت شده و افزایش مقاومت در مقابل عوامل مهاجم می گردد . لوازم آب بند با کیفیت داخل شیر ها باعث شده بدون روغن کاری، قادر به ادامه عملکرد و در برابر محیط، آب بندی شده باشند . زمان پاسخگویی شیر های پنوماتیک بادران در فرکانس کاری 30 هرتز 25 میلی ثانیه می باشد . حجم هوای فشرده که این شیر ها قادرند از خود عبور دهند در سایزهای 1/8 اینچ  650 لیتر بر دقیقه ، 1/4 اینچ 1080 لیتر بر دقیقه ،  1/2 اینچ 3500 لیتر بر دقیقه و در سایز 1 اینچ  7500 لیتر بر دقیقه می باشد این  حجم  جابه جایی هوای فشرده در شیر های پنوماتیک بادران باعث سرعت بالا در عملگر پنوماتیک می گردد .

شیر های پنوماتیک با عملکرد سه به دو که مجموعا دارای 3 پورت  که شامل 1 پورت تخلیه + 1 پورت ورودی + 1 پورت خروجی می باشندکه در دو نوع نرمال باز و نرمال بسته تولید می شوند . معمولا پورت ورودی هوای فشرده با عدد 1 یا پی و پورت های خروجی 2و4 یا( AوB) و پورت های تخلیه 5 و 3 با R و S مشخص می گردند. شیر های برقی 3/2  از لحاظ فرمان پذیری به دو نوع تک بوبین و دو بوبین تقسیم می شوند. نوع تک بوبین دارای دو حالت اولیه نرمال باز و نرمال بسته می باشد.شیر تک بوبین 3/2  با توجه به حالت اولیه آن ( نرمال باز، نرمال بسته)  با اعمال ولتاژ تغذیه به بوبین شیر به حالت 2 رفته و تا زمانیکه ولتاژ  بر روی بوبین باشد در همین حالت باقی می ماند و پس از قطع ولتاژ مجددا به حالت 1 بر می گردد  . نوع  دو بوبین شیر 3 به 2 به صورت حافظه عمل می کند به این صورت که با اعمال ولتاژ لحظه ای بوبین شماره 1، بوبین شیر به حالت شماتیک 1 و تا وقتیکه ولتاژ بوبین 2 اعمال نشده در این حالت باقی می ماند و با اعمال لحظه ای ولتاژ بر روی بوبین 2، شیر به حالت شماتیک 2 خواهد رفت . در صورتیکه بخواهیم ایرموتور (موتوربادی) را به حرکت در بیاوریم و تنها نیاز به چرخش آن به یک سمت داشته باشیم و یا سیلندر پنوماتیکی داشته باشیم که داخل سیلندر فنری، برای برگشت آن به حالت اولیه تعبیه شده باشد می توانیم از این شیر ها استفاده نماییم . از نمونه های پر کاربرد این شیرها را می توان در دستگاه های پر کن بادی ، پرس های ضربه ای ، سیستم پرآن قالب های تزریق پلاستیک و دایکست ، چاپ سیلک  نام برد. شیر های 2/3 در دو نوع حالت عادی بسته و حالت عادی باز تولید می شوند.

مشخصات محصولات
سایز شیر پنوماتیک (اینچ) 1/8
فرمان شیر پنوماتیک 3/2 نرمال بسته
ولتاژ کاری 220V-AC

back to top