شیر برقی پنوماتیک بادران ( وستا) سایز 1/8 اینچ فرمان 5/3 NO ( وسط باز) ولتاژ بوبین 220V-AC


تماس بگیرید

با عرض پوزش. این محصول دیگر موجود نمی باشد

شیرهای بادران در سایزهای 1/2G،1/4G،1/8G با عملگرهای 3/2و5/2و5/3 موجود می باشد. استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنیک های روز باعث عملکرد عالی شیر حتی در شرایط محیطی خشن شده است.
تولید کننده: بادران پنوماتیک
تاریخ تحویل: 1 تا 2 روز

شیرهای برقی شیر های پنوماتیک بادران در سایز های 1/8 ،1/4 ، 1/2 و 1 اینچ  با عملگر های 3/2 ،5/3 و5/2 و همچنین نامور بلوکی موجود می باشند. استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک های روز باعث عملکرد عالی شیر ها حتی در شرایط محیطی خشن شده است . اسپول ساخته شده داخل شیر از آلیاژ آلومنیوم سخت کاری شده توسط نیکل باعث ایجاد سطح صاف و پرداخت شده و افزایش مقاومت در مقابل عوامل مهاجم می گردد . لوازم آب بند با کیفیت داخل شیر ها باعث شده بدون روغن کاری، قادر به ادامه عملکرد و در برابر محیط، آب بندی شده باشند . زمان پاسخگویی شیر های پنوماتیک بادران در فرکانس کاری 30 هرتز 25 میلی ثانیه می باشد . حجم هوای فشرده که این شیر ها قادرند از خود عبور دهند در سایزهای 1/8 اینچ  650 لیتر بر دقیقه ، 1/4 اینچ 1080 لیتر بر دقیقه ،  1/2 اینچ 3500 لیتر بر دقیقه و در سایز 1 اینچ  7500 لیتر بر دقیقه می باشد این  حجم  جابه جایی هوای فشرده در شیر هایپنوماتیکبادران باعث سرعت بالا در عملگر پنوماتیک می گردد .

شیر های پنوماتیک با عملگر 5/3   که مجموعا دارای 5  پورت  که شامل2پورت تخلیه + 1 پورت ورودی + 2 پورت خروجی و دارای 3 عملگر می باشند . معمولا پورت ورودی هوای فشرده با عدد 1 یا پی و پورت های خروجی 2و4 یا(AوB) و پورت های تخلیه 5 و 3 با  R و S مشخص می گردند.  اگر بخواهیم بازه محدوده کورس و حرکت سیلندر پنوماتیک یا زاویه سیلندر دورانی را کنترل نماییم نیازمند شیر سه حالته پنوماتیک می باشیم . کلیه شیر های 5 به 3 برقی دارای 2 بوبین می باشند. در حالت عادی کلیه ورودی و خروجی و مسیر تخلیه هوای فشرده در وضعیت بسته می باشند و حالت 2 و اجازه ورود و خروج هوا را نمی دهد . با فعال شدن بوبین شماره 1 هوای فشرده تغییر مسیر می دهد و با غیر فعال شدن آن اسپول شیر توسط دو فنر که در دو طرف داخل شیر پنوماتیک تعبیه گردیده به حالت 2 باز می گردد. با فعال شدن  بوبین 2 مجددا جهت جریان هوای فشرده تغییر مسیر داده و به حالت 3 می رود و با غیر فعال شدن بوبین مجددا به حالت 2 باز می گردد .  

مشخصات محصولات
سایز شیر پنوماتیک (اینچ) 1/8
فرمان شیر پنوماتیک 5/3 وسط باز
ولتاژ کاری 220V-AC

back to top