صدا خفه کن ام5 کله قندی چینی


78,000 ریال

با عرض پوزش. این محصول دیگر موجود نمی باشد

جهت کاهش صدای هوای خروجی
تولید کننده: تولید کنندگان چینی
تاریخ تحویل: 1 تا 2 روز

   یک سوپاپ یا درگاه سیلندر می تواند صدای زیادی ایجاد کند و آلاینده ها نیز می توانند از طریق یک دهانه بدون محافظت وارد سیستم پنوماتیک شوند. با قرار گرفتن صدا خفه کن در خروجیها، شدت صدای هوای خروجی بسیار کاهش یافته و از سیستم نیز در برابر آلودگی و زباله محافظت می شود. صدا خفه کن ها در سبک های مخروطی برنجی، مسطح برنجی، پلاستیکی و آلومینیومی با جریان بالا، با اتصالات رزوه ای NPT، R (BSPT) یا M5  و نیز در انواع تنظیم دار و بدون تنظیم موجود هستند.

تولید کننده

   تخصص این تولید کنندگان ساخت قطعات پنوماتیک و قطعات ماشین آلات سفارشی است. محصولات آنها شامل سیلندر پنوماتیک، شیر برقی، فیلتر هوا، تنظیم کننده هوا، روان کننده هوا، اتصالات پنوماتیک، لوله، صدا خفه کن و غیره است.

تولید کنندگان چینی امروزه شبکه فروش کامل و خدمات پس از فروش خود را توسعه داده و از گروه های مشتریان ثابتی در بازار بین المللی برخوردار هستند. محصولات پنوماتیک تولیدی آنها با کیفیتی قابل قبول و قیمت های کاملا بصرفه و غیر قابل رقابت، به ویژه مورد علاقه بازارهای اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، خاورمیانه وآسیای جنوب شرقی است.

این گونه محصولات اغلب با برند هایی از قبیل Easun, Airsun, LMC, Sammit, Witech و... وارد شده که دارای کیفیت های تقریبا یکسان بوده و در رنج قیمتی بصرفه و اقتصادی قرار می گیرند.

تیم تخصصی استاکالا به طور مداوم در تلاش است با ارائه سبد های متنوعی از انواع محصولات، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده و باعث رضایت و اطمینان مصرف کنندگان نهایی گردد.

مشخصات محصولات
برند سایلنسر چینی
نوع سایلنسر کله قندی
نوع رزوه سایلنسر bsp
سایز رزوه سایلنسر M5

back to top