فلو کنترل سر جکی ۴ به 1/۸ پنوماتیک چینی (تایوانی)


408,000 ریال

با عرض پوزش. این محصول دیگر موجود نمی باشد

جهت کنترل جریان هوا
تولید کننده: تولید کنندگان چینی
تاریخ تحویل: 1 تا 2 روز

   یک شیر تنظیم سرعت، دستگاه پنوماتیکی است که میزان جریان هوا را در خطوط هوا تنظیم می کند و معمولاً برای کنترل سرعت و حرکت سیلندر هوا استفاده می شود. یک کنترل جریان معمولی دارای یک ساقه سوزنی متغیر است که می تواند برای تغییر میزان جریان هوا در خط، باز یا بسته شود.

تولید کننده

   تخصص این تولید کنندگان ساخت قطعات پنوماتیک و قطعات ماشین آلات سفارشی است. محصولات آنها شامل سیلندر پنوماتیک، شیر برقی، فیلتر هوا، تنظیم کننده هوا، روان کننده هوا، اتصالات پنوماتیک، لوله، صدا خفه کن و غیره است.

تولید کنندگان چینی امروزه شبکه فروش کامل و خدمات پس از فروش خود را توسعه داده و از گروه های مشتریان ثابتی در بازار بین المللی برخوردار هستند. محصولات پنوماتیک تولیدی آنها با کیفیتی قابل قبول و قیمت های کاملا بصرفه و غیر قابل رقابت، به ویژه مورد علاقه بازارهای اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی است.

این گونه محصولات اغلب با برند هایی از قبیل Easun, Airsun, LMC, Sammit, Witech و... وارد شده که دارای کیفیت های تقریبا یکسان بوده و در رنج قیمتی بصرفه و اقتصادی قرار می گیرند.

تیم تخصصی استاکالا به طور مداوم در تلاش است با ارائه سبد های متنوعی از انواع محصولات، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده و باعث رضایت و اطمینان مصرف کنندگان نهایی گردد.

مشخصات محصولات
اتصال پنوماتیک ۱ شیلنگ خور فشاری ۴
اتصال پنوماتیک ۲ رزوه خارجی 1/8 G
ماکزیمم فشار کاری 10 بار
جنس بدنه (پنوماتیک) پلاستیک
رنج دمای کاری (پنوماتیک) ۲۰- تا ۷۰ درجه سانتی گراد
طراحی تنظیم سرعت پنوماتیک سر جکی

back to top